Centrale Panasonic » Centrale Analogowe

Analogowe systemy telefoniczne

Analogowe systemy telefoniczne Panasonic, które umożliwiają małym i średnim firmom wykonanie znaczącego
kroku naprzód w zakresie komunikacji, oferując funkcje rzadko spotykane w tej kategorii urządzeń. Możliwość
łatwej rozbudowy zmniejsza jej koszty, identyfikacja dzwoniącego (Caller ID) poprawia skuteczność obsługi
połączeń, a integracja systemów przetwarzania głosu zwiększa wydajność pracy
 
3-poziomowy system automatycznej obsługi z zapowiedziami głosowymi
Skuteczniejsza obsługa połączeń przychodzących
Dzwoniący po godzinach pracy nadal mogą połączyć się z żądanymi liniami wewnętrznymi
Odciążenie operatora
Usługa 3-poziomowej automatycznej obsługi połączeń (AA) umożliwia
dzwoniącemu wybranie pojedynczej cyfry w reakcji na zapowiedź wychodzącą
3-poziomowego systemu DISA*1 w celu przejścia do odpowiedniej sekcji systemu
bez konieczności udziału operatora.
*1 DISA (Bezpośredni dostęp do funkcji systemu z zewnątrz)
Wyświetlanie Caller ID*1 na ATJ i ATS
Identyfikacja dzwoniącego
Lepsze zarządzanie połączeniami
System jest kompatybilny z usługą identyfikacji dzwoniącego (Caller ID), która
umożliwia użytkownikom sprawdzenie informacji o dzwoniącym na wyświetlaczu
analogowego telefonu jednoliniowego (ATJ)*2 lub analogowego telefonu
systemowego (ATS). Wyświetlacz telefonu systemowego umożliwia dostęp do
rejestru identyfikacji dzwoniących dla 20 ostatnich połączeń (rejestr połączeń) oraz
do systemowego rejestru 300 ostatnich połączeń. Istnieje możliwość łatwego
oddzwaniania pod numery zapisane w rejestrze połączeń.
*1 Wymagane jest zainstalowanie opcjonalnej karty. W celu potwierdzenia dostępności usługi identyfikacji dzwoniącego (Caller ID) na danym obszarze należy skontaktować się ze sprzedawcą urządzenia lub z operatorem telekomunikacyjnym.
*2 Wymagany jest telefon ATJ obsługujący funkcję identyfikacji dzwoniącego (Caller ID).
Wbudowana obsługa wiadomości głosowych (BV)*1
Istnieje możliwość personalizacji skrzynki poczty głosowej dzięki nagraniu własnej
zapowiedzi powitalnej, która jest odtwarzana dzwoniącemu, jeżeli nie możesz
odebrał połaczenia. Dzwoniący mogą zostawiać wiadomości bezpośrednio
w skrzynce pocztowej danego użytkownika. Centra obsługi połączeń oraz grupy
robocze mogą korzysta ze wspólnego obszaru nagrywania wiadomości od
dzwoniących, które mogą być później odtwarzane przez operatora (menadżera).
*1 Wymagana opcjonalna karta obsługi wiadomości głosowych.
Funkcje analogowego systemu telefonicznego Panasonic:
automatyczny transfer połączeń faksowych, automatyczne wstawianie pauzy, przekazywanie połączeń, zawieszanie połączeń, przejmowanie połączeń, transfer połączeń, połączenia oczekujące, połączenia konferencyjne, ochrona linii danych, opcjonalna obsługa funkcji DISA, personalizacja dzwonienia, obsługa zamka do drzwi, powtarzanie ostatnio wybieranego numeru, interkom, muzyka podczas zawieszenia połączenia, ograniczanie połączeń, systemowe szybkie wybieranie z pamięcią 80 numerów, przełączanie wybierania tonowe/impulsowe
 
 
zadzwoń 22 677-30-30

POLECANE PRODUKTY

8
C
9
B
A
7
previous arrow
next arrow
5
3
2
1

Zaufali nam :

© Wszelkie prawa zastrzeżone DK SERWIS s.c.

Zastosowane Nazwy Firm i Znaki Towarowe należą do ich właścicieli.
Zostały użyte jedynie w celu identyfikacji.

DK SERWIS s.c. to wiodącą firma, która oferuje sprzedaż., montaż, serwis., instalację., konserwację central Panasonic
oraz montaż sieci komputerowych i telefonicznych.